Re: BIOSTAR M6TBA

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:48:16 MET

BIOSTAR M6TBA to całkiem niezła płyta i ma kontrole temperatury Procesora ale
jednak to jest klasa
średnia, natomiast ASUS to klasa wyższa i dlatego odpowiednio kosztuje.

Jeśli chodzi o ECC to większość BX-ów to obsługuje jeśli nie wszystkie.
A same pamięci ECC to u nas (Accent Microcomputers s.c.) tylko na zamówienie i
są dużo droższe nisz zwykłe.

Pozdrawiam Ramon