Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 16:44:42 MET

On 16 Nov 1998 06:02:22 GMT, Hubert DePeSz Lubaczewski
<depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl> wrote:

> hmmm ... udowodnić mi nie możesz, (no chyba, że pofatygujesz się
> do w-wy ursusa aby mnie na żywo spotkać), a co do tego, że o mnei
> nie słyszałeś ... widać za krótko z sieci korzystasz. ostatnio
> faktycznie przestałem się udzielać na pl.comp.os.win* i
> pl.comp.pecet, bo:

Krótko na sieci nie siedzę ale nie miałem przyjemności.
Ale tak w ogóle to bez obrazy. Powiedz sam czy masz jakąkolwiek
możliwość (poza skrajnymi przypadkami gdy chodzi o znajomych)
sprawdzenia kto kryje się pod daną ksywką, czy nawet niby prawdziwym
imieniem i nazwiskiem. Nawet jakbyś mnie zaprosił do Ursusa to bądź
pewien, że nie chciałoby mi się ruszać z Gliwic aby to sprawdzić.
Bo tak w sumie jest mi to zupełnie obojętne czy ktoś podpisuje się
ksywką czy prawdziwym nazwiskiem. Przecież to jest tylko wymiana zdań.
Chyba, że ktoś kogoś obraża ale przynajmniej ja staram się tego
unikać.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl