Re: Riva czy I740

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 14:17:57 MET

> Znajomi polecaja intela, ale ja jestem bardziej przekonany do Rivy.

Czy ci znajomi próbowali odpalić i740 albo inną kartę AGP x2 na BXcel? Cały czas
trwają pracę nad poprawkami w Bios. Wszystko zależy od szczęścia, cierpliwości i
wiedzy. Szansa jest. Czasem podeślą Bios'a beta, który odpali kartę ale pewności
nie ma.

> Sztuka polega na kosztach - czyli na wymianie mojega Virga GX2 AGP na cos
> 2D i 3D w jednym co ,przy intelu ma kosztowac okolo 80zl przy Rivie ok 100
> -> praktycznie zadna roznica. Plan jest aby teraz bylo cos 2 w jednym a
> pozniej pewnie na dokladke V2.

Weź Rivę i zbieraj na V2. Riva ma 2D szybsze i ładniejsze niż Intel a
najważniejsze, że łatwiej ją odpalić na Aladdinie. Prędkość 3D jest u obu kart
zbliżona (Riva jest szybsza) ale i740 ma znacznie ładniejszy obraz i jest
bardziej kompatybilny z grami (np. szybciej udało się uruchomić Unreal na i740).
Natomiast jak przewidujesz zakup V2 to "przeczekasz" na Rivie a potem zapomnisz o
jej w miarę szybkim (i tak znacznie wolniejszym od V2) ale miernym 3D.

> Sluzyc ma to praktycznie tylko do gier, ale moje wymagania nie sa wysokie -
> ma byc plynnnie i tyle !

Są to najwyższe wymagania, jakie można sobie wymyśleć :-) Mam 128MB, CeleronA
@416MHz, Rivę TnT a prawie zawsze znajdę tryb w którym nie będzie "płynnie".

Pozdrawiam.
Kris.