Riva czy I740

Autor: Michal (1cyber_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 13:13:41 MET

No wlasnie bo juz po prostu nie wiem co mam zrobic.Z gory uprzedzam ze
wyczytalem wszystkie posty na ten temat i efekt jest taki, ze mam taki
metlik w glowie ,ze !!!! :((
Co do szczegolow mam plyte BXcel ( mam i koniec kropka - nie ktorzy nie maja
forsy na cos innego :( ) i 32 Ram w DIMM ale nie 100MHz no i do tego
Celera 266 ( niestety nie chce isc na wiecej -moze pomoglby ugrade BIOS, ale
na razie sie nie odwazylem )
 Znajomi polecaja intela, ale ja jestem bardziej przekonany do Rivy.
Sztuka polega na kosztach - czyli na wymianie mojega Virga GX2 AGP na cos
2D i 3D w jednym co ,przy intelu ma kosztowac okolo 80zl przy Rivie ok 100
-> praktycznie zadna roznica. Plan jest aby teraz bylo cos 2 w jednym a
pozniej pewnie na dokladke V2.
Sluzyc ma to praktycznie tylko do gier, ale moje wymagania nie sa wysokie -
ma byc plynnnie i tyle !

--
                                    Gre!ET!ings  Cybernetics     Digital
                                                 Y-Series        Urban