Plug and Prey

Autor: Krzysztof Holon (irys_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 11:33:20 MET

1. Kto mi powie, bo nie wiem niestety, dlaczego moj modem tak gryzl sie z
tunerem. Do momentu kiedy modem byl wlaczony na PnP to widnows szedl w
krzaki, kiedy nastawilem mu sztywno com4, to wszyscy zaczeli wspolpracowac.
Tuner jest WinView601 (PCI rzecz jasna), modem to zoom 56K PnP (ISA). Osobno
dzialaly, razem nie chcialy, kolejnosc zaistalowania sterownikow
determinowala kto nie dziala.

2. Gdzie sie mozna dowiedziec, do czego sluza roznorakie zworki i inne
zlacza na roznych kartach, kiedy w instrukcji nikt nic nie napisal???

pozdrawiam Irys