Re: Jaka drukarka atrament. kol. tania w eksploatacji???

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 09:40:28 MET

On Fri, 13 Nov 1998, Tomasz Wrona wrote:

> IMHO Canon BJ 4300 (600 zl) do ktoregoz powodzeniem mozna wkladac
> tanie zbiorniki Pelikan lub Esselte (dobre podrobki) lub HP 690 c+
> (taka posiadam) ze specjalnymi systemami podawania atramentu Esselte
> (czarny) lub refile kolorowe.
> HP ma bardzo dobra jakosc tekstu, dosc dobra grafiki (w porownaniu do
> Epsona SC 600), Canon natomiast nieco gorszy tekst, ale chyba troche
> lepsza grafike (bez fotokita) na zwyklym papierze. canon jest mniejszy
> i zgrabniejszy, ale HP to drukarka pancerna i wytrzymala , nie boi sie
> dlugiego druhowania, stosunkowo glosna jak na atramentowa.
> [...]

Eee a widziales wydruk z Lexmarka 3200 ? Ma to niby 1200 dpi, ale na oko
wyglada bardzo podobnie do Epsona 600 w 720 dpi, duuuze zbiorniczki z
atramentem i glowica w jednym :) Szybkosc druku na poziomie HP 690 czyli
bardzo dobra, cena - tu cie pewnie zaskocze - 580 zl + VAT. Czyli
spokojnie jestes ponizej bariery 800 zl a masz naprawde obledna jakosc
druku. No i gada po polsku :) Do tego bardzo dobre sterowniki ( pokazuja
np. ilosc atramentu w zbiornikach ), oraz mozliwosc zalozenia naboju
Photo.
Moge ci ja spokojnie polecic jako alternatywe dla HP i wierz mi bedziesz
zadowolony.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...