Dziwne rzeczy !!!

Autor: Alien (ponkey_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 06:51:21 MET

Mam procek AMD K6 200MHz MMX z blokadš do 233MHz. Na magistrali 66
MHz chodzi normalnie, a na 75 nie. Procek podkręcony na 233MHz(66x3.5)
działa OK. Na 225MHz(75x3) dysk sie zacina, gubi klastry i często
wolniej chodzi. Na 266MHz(co mimo blokady osišgam dzięki 75x3,5)
pochodzi z zwolnionym dyskiem jakieœ 10 min. i się sypie windows.
Najpierw jakieœ błędy, potem się wiesza. W grach występujš błędy też.
Czy to wina płyty głównej (FIC PA2007 z chipsetem VP2 i najnowszym
BIOSEM) czy procka. Próbowałem nawet bawić się na 266MHz bez karty
dŸwiękowej i innych (jedynie z graficznš) i z różnymi pamięciami (EDO i
DIMM) , a także z różnymi ustawieniami w BIOSie. Przyznam się, że raz
chodził nawet 2 godz a potem go sam wyłšczyłem, ale rano znów to samo.
Mam naprawdę wielki radiator i wiatraczek, więc o przegrzewaniu chyba
nie ma mowy. Proc jest ledwo letni. Dzięki za wszelkš podpowiedŸ.

ponkey_at_kki.net.pl