Re: I w końcu kupiłem...

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 21:36:33 MET

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomości: <3652e098.2634721_at_news.tpnet.pl>...

>Nie żałuję swojej decyzji (inna sprawa, że umówiłem się z miłym panem
>z MV, że jeśli modem mi się nie spodoba, to będę mógł go sobie
>wymienić).

I prawdopodobnie nie bedziesz zalowal bo to dosc dobry modem za te pieniadze

a co do trzasku - to slychac przekaznik jak sie modem rozlacza

>Dawno nie było na pl.comp.pecet testu modemu, więc mam nadzieję,
>że ta jego namiastka będzie miała jakiś
>walor edukacyjny dla czytelników... :)

Kazdy modem jest dobry jak jest dobra linia

dopiero potem zaczynaja sie schody :))
u mnie w firmie USR nigdy ! jeszcze nie poszedl wyzej od 24000
w domciu mam zawsze 33600 - no moze prawie i zero rozlaczen
czasami jak linia jest zajeta to wpadam na 28800 ale to juz kwestia
tego co stoi z drugiej strony - nie wszystkie modemy sa w TPSA 33600
taki z tego wniosek.

Waldek