Re: Nagrywarka x4

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 19:23:52 MET

Dnia Sat, 14 Nov 1998 17:59:23 +0200, tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie
(Tomasz Łukaszewicz) napisał:

> Czy moglbys polecic jakis konkretny egzemplarz albo to, w jaki sposob
>stwierdzic, czy obudowa jest porzadna? Jestem tym o tyle zainteresowany,
>ze zamierzam w najblizszym czasie kupic obudowe ATX.

Z tego, co mi sie wydaje (jestem juz "po przejsciach") obudowy dziela
sie, jak wszystko, na dobre i tanie. Dobre sa Enlighty, a tanie... idz
na gielde i sobie wybierz... coś za 160zł się już znajdzie :)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____