Glupi problem.

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 18:21:53 MET

Mam problem z kompem.
Otoz to bydle w kretynski sposob wylacza mi monitor w trybie tekstowym.
Robi to na jakies 1-2 sekundy i potem od razu wlacza, ale dzieje sie to
na tyle czesto (tak z 1 raz na minute), ze nie da sie pracowac.
Myslalem, ze to jakis Power Managament w setupie, ale nie bo sprawdizlem

wszystkie opcje i nic. Shadow RAM karty tez wylaczyem wiec co sie do
cholery dzieje ?!!!!!
W trybach graficznych taki efekt nie wystepuje - wiec co mam zrobic ?
Konfiguracja:
plyta LUCKY-STAR MVP3
proc K6-2 300 (niezaleznie czy 300 czy podkrecony do 350 - efekt ten
sam)
DIMM 64 MB 8ns 100 MHz
k. graf. S3 Trio 64UV+ 2 MB (dobra - na poprzedniej plycie (HX) takich
jaj nie robila)
monitor AOC 14" LR NI - cyfrowy (j.w.)

Bede wdzieczny za pomoc.

Krzychoo

P.S. Sorry, ze wysylam drugi raz, ale moze komus umknelo.