Re: Bez paniki !

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 18:20:36 MET

Tałajczyk Piotr wrote:
> Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl>
> IMHO to jest bez różnicy. modyfikuje czy tak czy siak, bo przecież w
> przypadku bootmanagera IBM ten instaluje sie na całkowicie oddzielnej
> partycji.
Troche pozno, ale nie mialem wczesniej czasu.
Sprostowanie: PC DOS-a mam w robocie na dysku SCSI (plyta ASUS HX) i
BIOS nie krzyczal przy bootowaniu DOS-a. Jak go zinstalowalem w domu na
dysku EIDE (plyta ASUS TX) to BIOS zaczal wrzeszczec. Tak wiec jest to
niezalezne od wersji DOS (przy OPEN i DR-DOS-ie Caldery tez BIOS
krzyczy). Mozliwe ze przy PC DOS-ie (w pracy) BIOS nie krzyczal bo cos
zkrzanili w tej wersji BIOS, ktora mam lub nie dziala to z dyskami SCSI.

pOSdrawiam
        Jacek