Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 13:48:38 MET

> Jak ktos korzysta z najwazniejszych uslug typu e-mail i www od czasu do
> czasu to spokojnie przy korzystaniu z 0202122 zaplaci za to okolo 50
> zlociszy/miech a wykupujac konto u np.ZigZag musial by na starcie wybulic
> te
> 50 zlociszy..

No to sobie wybulaj. Ja korzytam z modemow dostepowych Zeto, za pelne konto
place 25 pln + hatacz tpsa. Wychodzi mnie to taniej i zdrowiej niz
korzystanie tylko z 0,202122. W momencie , kiedy korzystalem z numeru
dostepowego TPSA , ciagle mialem problemy - a to nie polaczylo ,a to
zerwalo
, a to polaczylo i umarlo. Skladanie reklamacji nic nie pomagalo , bo
pierwsza rzecza jaka slyszalem od pani w tepsie bylo "my panu pieniedzy nie
zwrocimy"- bylo to w przypadku , kiedy 58% polaczen do 0,20 nie doszlo do
skutku.

        TPSA jest monopolista nastawionym wylacznie na zysk, a jak juz sie nie da
wyciagnac wiecej z klienta , to trzeba wymyslic jakis nowy sposob - a to
0,202122 a to zawyzyc rachunek , a to na istniejacej lini zalozyc PCM by
potroic liczbe abonentow. O jakosci swiadczonych uslug juz nie wspomne, bo
nie chce sie bardziej denerwowac.Dlatego staram sie trzymac od nich jak
najbardziej z daleka, ale niestety jest to monopol.

TPSA - Disconnecting People

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?