Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 13:06:56 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <72ldgm$jjn$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Zauważyliśmy.

A ile Was było? W liczbie mnogiej o sobie mawili komuniści (bo "w imieniu
narodu") albo osoby królewskiej krwi. Do których Ty siebie zaliczasz?

>Artykuł ten stał się już biblią dla tępych piratów :-(

I znów Ty zabierasz się za swoje "chwyciki" - dyskutując ze swoim
Amerykańskim boss'em "tępakiem" go chyba nie nazywasz nawet jeśli z nim się
nie zgadzasz, co?
No chyba że nie masz powodu bo WE WSZYSTKIM z nim się zgadzasz...

>A kim jest Piotr Dębek? Co on sobą reprezentuje?
>Co warte są jego poglądy?

A kim jest Przemol, żeby kogokolwiek i za cokolwiek piętnować?
Nawrócony złodziej, a obecnie kat-amator?

Co on sobą prezentyje?
Prezentuje sobą utożsamienie zależności punktu widzenia od punktu
siedzenia...

Co są warte jego poglądy?
Na mój gust niewiele, ale nikomu broń Boże swego zdania nie narzucam.
Mogę uszanować argumenty z którymi się nie zgadzam ale pod warunkiem, że to
są agumenty a nie pyskówka którą zacytowałem.

Może w reszcie przestałbyś próbować zastąpić arogancją brak argumentów? Bo
mi się robi wrażenie, że według Ciebie istnieją dwa poglądy na każdy temat
(prawdziwa dialektyka!) - jeden to Twój, drugi - to błędny...

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin