Re: Zoltrix PHANTOM 56K i pingi w Q

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 22:48:18 MET

Witam ...
No ja dobrze wiem ze chcialbym modem na rockwelu ... zoltrixa dostalem
calkowicie przypadkowo .. otoz w firmie w ktore zamawialem za chiny nie
mogli znalezc zooma 56k pci i wsadzili tego szajsa ... instalacaj
bezproblemowa, www chodzi super (4.5-5.5 kb/s), ale pingi ..... to jakie
dobre modemy 56k PCI byscie polecili ?
czekam na odpowiedz :)