Re: Zoltrix PHANTOM 56K i pingi w Q

Autor: Rapid (rapid_at_z.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 20:55:27 MET

>No i co sie dziwisz, modem kloci Ci sie z kłejolem o dostep do main
>CPU, to i potem widac po pingach... kto kazal winmodem kupowac? :)

dokladnie..tak jest ze wszystkimi winmodemami.
Nie pocalblym równiez innych modemow na PCI,
moze nie zachowuja sie rownie tragicznie co Winmodemy,
ale ping rzedzu 200-250 na modemie 56.6 to nie jest stan
porzadany.Wiem co mowie sam nie dawno przez to przeszedlem ;-/.
Proponuje kupic modem na rockwellu i nie Zoltrixa,z tym jest
kupa problemow przy instalacji.Moze sie zdazyc jakas udana
wersja,ale z Zoltrixami jest tak ze na 5 poprawnie dziala 1.
Polacam zewnetrzny modem noname,tzn w sumie to W98
wykrywa go jako "Rockwell External K56 v.90 voice modem" :)))))).
Wersja zew. kosztuje 360pln,wew nie widzialem.
Transfer rzedu 4.5-5kb,ping w q1 95-130.

Pozdrawiam Rapid
***rapid_at_z.pl***
**uin:16781231**