płyta główna robi BEEP !!!

Autor: Knight Lore (wislaraf_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 22:40:26 MET

Mam poważny problem, komputer po starcie się nie uruchamia - tzn.
uruchamia, ale wyłącza monitor i odzywa się biper - czyli coś jest
uszkodzone , ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi co oznacza 8 razy krótkie
BEEP.
Mam tabele z kodami dzwiękowymi, ale tam nie występuje 8 razy krótkie BEEP
!!!! - czy ktoś wie co padło (wiem ,że komputer - tego nie trzeba mówić
:) ) - może jest jakiś błąd w ustawieniach zworek ?
POMOCY !
(ten tekst pisałem u znajomego)
Pozdrawiam
Rafał Wisła