Re: Stukajaca HP670

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 10:45:43 MET

Paweł Dymkowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Prosze bardzo! Mechanizm zgrzyta, rzezi i wyje a glowice stoja lub suna
>bardzo leniwie. Cytat z obdukcji "serwisu" HP : "samoistne uszkodzenie
>sprzegla".

We wszystkich posiadanych przez Ciebie modelach tak ?
:))))))))))))

>Dokladnie. Nie posluguje sie mikroskopem, lecz oczami i twierdze, ze 670C
>najgorsza drukarka HP pod wzgledem jakosci wydrukow w kolorze. Posiadana
>przeze mnie HP400 wypada znacznie lepiej od w/w mimo jednej glowicy.

Eche he he.
Dobra poprzestańmy na tym. Skoro Twoim zdaniem drukarka jednokałamarzowa
drukuje lepiej od dwu.... i twierdzisz, że bez mikroskopu i we wszystkich
modelach
ee coś kręcisz. Miałeś przecież 3 DJ670c a tu nagle jakaś DJ400.
Swoją drogą jeżeli twierdzisz, że DJ400 drukuje lepiej od DJ670c to moim
skromnym
zdaniem nie widziałeś wydruku ani z 400 ani z 670c.

Chester EM