Re: Stukajaca HP670

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 00:44:12 MET

ChesterEM napisał(a) w wiadomości: ...

>Możesz opisać jak wygląda rozpieprzenie przesuwu glowic ?

Prosze bardzo! Mechanizm zgrzyta, rzezi i wyje a glowice stoja lub suna
bardzo leniwie. Cytat z obdukcji "serwisu" HP : "samoistne uszkodzenie
sprzegla". Nie przytaczam juz serii bzdurnych komunikatow na ekranie nie
majacych wiele wspolnego z rzeczywista praca drukarki.

>Z Lexmarka ?
Dokladnie. Nie posluguje sie mikroskopem, lecz oczami i twierdze, ze 670C to
najgorsza drukarka HP pod wzgledem jakosci wydrukow w kolorze. Posiadana
przeze mnie HP400 wypada znacznie lepiej od w/w mimo jednej glowicy.
Paweł Dymkowski