Re: FLY VIDEO II i canal+ ?

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 00:54:27 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: <364f5147.3803185_at_news.tpnet.pl>...
>nic innego nie wchodzi w grę. przecież ta karta jest chyba na tyle
>szybka (heh :> - nie linczujcie), zeby wyświetlić dodatkowy obraz w
>rozsądnym odświerzaniu? napewno nie jest to sprawa sterowników, bo
>zmienialiśmy je po kilka razy i cały czas to samo. co jest jeszcze
>dziwnego to to, że przy puszczeniu na [preview] obraz wyświetla się
>troszkę szybciej (ok. kilku fps) jednak przy [overlay'u]... szkoda
>gadać. :(
>najprawdopodobniej chcąc mieć chodzący FlyVideo to jedynym wyjściem
>jest dodatkowo zmiana karty_graficznej.
> [...]
Wiesz co, sorry za pytanko, ale czy ta S3 jest widziana przez DirectX? Bo o
ile mnie pamięć nie myli, to kiedy kupowałem Fly, kazano mi zainstalować
DirectX. Ponoć bez tego nie chce chodzić. A pytam się dlatego, bo napisałeś,
że robiłeś świeżą instalację Windows, więc może umknęło.

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki
novimpex_at_medianet.pl