Re: Do posiadaczy Zoltrixów 33,6 voice internal

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 00:54:25 MET

Jacek Grodzki napisał(a) w wiadomości:
<364C6617.85FC8B1D_at_venus.ci.uw.edu.pl>...
>W instrukcji piszš, że Receive Manager z BitWare udostępnia modem innym
>aplikacjom, które akurat tego żšdajš. Niestety, u mnie to się nie
>sprawdza. Jak jest u Was?
>JacGro

Receive Manager jest programem 16-bit i nie korzysta z interface TAPI, co
jest niezbędnym warunkiem dzielenia dostępu do modemu między aplikacjami.
Jakieś 2 miesiące temu sciągnąłem z serwera f-my Cheyenne 32-bitową wersję
BitWare 6.x, która była TAPI. Miała niestety ten sam feler, co WinFax - przy
uruchomionej poczcie głosowej nie było można ręcznie wydać z modemu sygnału
faksu. Poza tym duży i wolny, ale była to beta.
Osobiście bardzo polecam HotFax MessageCenter 3.01. Obsługuje wszystkie
chipsety, działa bez zarzutu, nie zawiesza się i nie gubi zawartości
skrzynek po ew. resecie PC. I zajmuje baardzo mało zasobów systemu.
Oczywiście jest to program w pełni TAPI.

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki
novimpex_at_medianet.pl