! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Maxtor (maxtor_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 17:00:53 MET

Witajcie bracia z cyberprzestrzeni....

Chcialem zabrac glos w sprawie "wieszania psow" na firmie co sie zowie TP
S.A
Wydaje mi sie mianowicie ze psioczenie na ta firme nie jest tak do konca
uzasadnione. Pomyslcie sobie tylko co by bylo gdyby ta firma nie udostepnila
dostepu przez numer 020-2122 - internet stal by sie dostepny tylko dla
studentow albo dla ludzi o wypchanych portfelach ktorych bylo by stac na
oplacanie abonamentow u providerow + rachunkow telefonicznych, a dzieki TP
S.A mozemy rozkoszowac sie internetem bez oplacania jakich chorych
abonamentow w firmach typu ZIG-ZAG itp...
Jakis goscu wysyla do mnie maile typu "a ja to place za internet 1700 zl
miesiecznie itd.." a ja pisze, kogo to ku*.* obchodzi ile ty placisz ? skoro
placisz 1700 zl miesiecznie tzn. ze masz nadzianych starych albo sam jestes
nadziany albo jestes maniakiem. Normalny zjadacz chleba ktory zarabia w
granicach 800 zl miesiecznie nie bedzie wydzwanial za taki szmal bo go po
prostu nie stac.
A co do tego manewru zeby nie dzwonic 1 grudnia pod 020-2122 to uwazam ze
jest to jakis sposob lecz w sumie gowno to da. TP S.A ma tyle kapuchy z
innych rodzajow polaczen ze czlowiek ktory uwaza ze ja zaboli fakt ze przez
1 dzien nie bedziemy dzwonic na 020-2122 jest naiwny........

Oczywiscie nie neguje faktu ze TP S.A jest monopolista i sam chcialbym zeby
w Polsce bylo podobnie jak w USA ze wplaca sie okolo 12$ i jedzie na
okraglo, ucieszyl bym sie nawet gdyby nawet troszke obnizyli taryfe za
polaczenie z Internetem ale uwazam ze nie mozna tak do konca obrzucac blotem
naszego monopoliste bo niewatpliwie gdyby nie on wiekszosc z nas nie
korzystalo by z Internetu....

pozdrawiam wszystkich....