Re: DVD czy CD ?

Autor: Jacek_M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 16:23:49 MET

Rapid wrote in message ...

>Witaj
>Chcialem sie tylko zapytac jak sie u Ciebie ma korekcja błedów na tym
>modelu ,bo u mnie w modelu x40 wypada to wrecz tragicznie.Zupelnie
>inaczej sytuacja ma sie sie w przypadku modelu x34
>( ten ktory nawygrywal kupe konkursow),tam jest w porzadku.
>Mowa oczywiscie o cdromach Asusa :))).
>Pozdrawiam Rapid

Czesc !
U mnie ( Asus x40) nie jest tak zle ,a w porownaniu do poprzedniej Toshiby
x8 to jest istna rewelka !
Sprawdzalem na partii wyjatkowo "opornych" cderek Basfa (zlote).Z nimi tamta
Toshiba miala duze klopoty ( plik 1,44 MB zrzucala w ok.20 min. !!!) , teraz
Asus poprostu wciaga go nosem :)
Rowniez z Verbatimami (niebieskie) jest ok. ,a z jednym z nich kiedys
gonilem sie po ulicy :)
Plytki tloczone wszystkie sa u mnie ok. Zuawazylem pewne problemy z
no-name'mami.Mimo ,ze sa to nowki to Asus sporo sie w nich zaczytuje ,jednak
po chwilowym zwolnieniu zaraz gwaltownie przyspiesza i zrzuca bezblednie.
Ogolnie naped miodzio tylko troche glosny.
Ja tez slyszalem sporo dobrego o Asusie x34 ,ale tam czas dostepu chyba nie
ten ? :)

Pozdrawiam
Jacek