Re: Tuner Tv

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 16:28:36 MET

mosak napisal (-a) :

> Siemka !
> Mam zamiar kupic tuner TV .
> Prosze o opinie na temat firmy np. Aver

No wlasnie moze ktos ma np Aver TV JOYa? Zamowilem to pudleko u nich ale
beda dopiero w przyszlym tygodniu. Kumpel to sobie kupil i twierdzi, ze jest
extra. I rzeczywiscie moze tak byc bo ja raczej mam wieksze zaufanie do
urzadzen zewnetrznych niz do kart TV. Pozatym Aver robi swoje urzadzonka
calkiem przyzwoicie.
Wymyslilem sobie tak; komputer do mojego EIZO podpiolem po BNC a tuner
podlacze po DB15 i bede poprostu przelaczal w monitorze zrodlo sygnalu.

Piotrek