Re: STB TNT - wrazenia (długie)

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 02:03:11 MET

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <36506316.3326943_at_news.tpnet.pl>...
>On Thu, 12 Nov 1998 20:28:49 GMT, "Waldek" <woczko_at_kki.net.pl> wrote:
>

>C333_at_416 Creative TNT @ 100 MHz memory @ 120 MHz.
>Wyproboj sterowniki NVidii 0.36a albo sciagnij nowe drivery STB

Napewno wyprobuje

>Sproboj dodac do autoexec.cfg:
>
>set intensity 2.0
>set gl_modulate 1.6
>set vid_gamma 0.5
>set gl_particle_size 10
>
>Wyglada to ciekawiej :)

Odwiedzilem strony temu poswiecone i sciagnalem sobie gotowe autoexec.cfg

>Dokladnie. Poprostu przestaw sobie ustawienia monitora - jesli monitor
>ma pamiec ustawien to musisz to zrobic tylko raz

Z tym juz sobie poradzilem

>Poprostu kup zwykly wiatrak do 486 lub maly do pentium i
>przykrec/przyklej go do radiatora

Tak tez zrobie z\jak juz zdecyduje sie go pogonic
na razie mam jeszcze wiele do zrobienia w trybie normalnym :)

>W jakosci grafiki roznica jest raczej na korzysc G200. Gorzej z
>plynnoscia. O Q2 w 1024/768 raczej zapomnij - nawet 800/600 chodzi
>sredniawo. O ile w grach d3d G200 jest wolniejsze od TNT 15-25% o tyle
>w grach korzystajacych z multitexturingu roznica rosnie nawet do 50%.
>Wszystko przy zalozeniu ze procesor to minimum P2 350 - przy P2 233
>czy K6 2 300 roznica jest niewielka

W takim razie zostaje przy TNT
procesory szybko tanieja :)

>Raczej niespecjalnie - na zadnej TNT jaka testowalem nie bylo takich
>objawow

I to mnie troche niepokoi, ale karta chodzi ok - zobaczymy po zmianie biosu

DZIEKI Vindex
jesli bedziesz mial troche czasu odpisz tez na priva

Pozdrawiam Wszystkich
Waldek

Ps.
Szykuje sie pare nocy zarwanych :))