Re: Praktyczne pytanko.

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 21:52:06 MET

On Wed, 11 Nov 1998 23:35:17 GMT, "Mirek Zagórski"
<mirek_0_at_friko6.onet.pl> wrote:

>Cześć.
>głównej? Robiłem takie eksperymenty z innymi bateriami np. "paluszek" R6
>potrafi wydusić 2,72 Ampera (nie ważne, że wysiądzie całkowicie po 30

Może nawet trochę więcej.

>I jeszcze jedno... czy płyta główna Intela na Socket 7 (dla zwykłego
>Pentium) potrafi odpalić bez baterii podtrzymującej CMOS? Pytam, bo miałem
>taki przypadek, kiedy płyta (nie moja, więc nie miałem dużego pola do
>eksperymentów) nagle, po następnym uruchomieniu przestała działać a po
>otwarciu obudowy znalazłem baterię do CMOSu która się wylała...

Szczerze mówišc nie próbowałem, ale jeœli się wylała, to może zrobiła
zwarciochę na płycie. Jeœli tak, to bateria znajduje się zazwyczaj w
pobliżu CMOS-u, a bez niego płyta raczej nie wystartuje.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_friko.onet.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>