Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 17:24:32 MET
On Thu, 12 Nov 1998 02:06:06 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
<ciach>
>
>Nie dla Quake2... Banshee ma baaardzo slabego OpenGL-a...
To nie jest wina OpenGL'a tylko braku drugiej jadnostki teksturujacej.
Za to w grach d3d lub glide nie korzystajacych z multitexturingu
Banshee sprawuje sie lepiej niz V2. Lepiej sprawuje sie rowniez w
grach korzystajacych z duzych tekstur ze wzgledu na wieksza pamiec
> A teraz tak
>kombinujac - Apac 12 MB kosztuje 340 zl netto na hurtowniach...
Tyle ze na APAC'u mozesz zapomniec o grach z zbufforem w 1024/768 a na
Banshee nie. Kazde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy
>Do tego
>jakas slaba graficzna ( Riva 4 MB ) i juz mozna miec bardzo dobry
>odpowiednik Bansheego znacznie szybszy..
Obawiam sie ze nie masz racji. Bedzie too rozwiazanie szybsze
_wylacznie_ w Quake'u (i jego pochodnych) i Unreal'u. W pozostalych
grach (a jest ich duuuzo wiecej) Banshee jest szybsze od V2 + Riva
> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699
Pozdrowienia
Vindex
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:49:25 MET DST