Re: DVD czy CD ?

Autor: Jacek_M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 17:02:32 MET

Adam Kazmierski wrote in message <364AE712.F987AA62_at_anna.swk.med.pl>...

>...jestem tylko ciekaw co Ci daje te pseudo x40 (x48) ?
>w praktyce to nawet polowy nie wyciagnie ... naciaganiem ludzi to sie
nazywa

Jak juz kogos cytujesz to warto byloby napisac kogo !

Proponuje tylko czlowiekowi cd-rom ,ktory sam uzywam i jestem zadowolony.
Odpowiadasz chyba na niewlasciwy post ...albo nie wiesz o czym piszesz.
Do komfortowego uzywania cd-romu niezbedny jest dobry czas dostepu (z tym w
"cedekach jest krucho w porownaniu do HDD). Akurat moj Asusx40 ma ten czas w
granicach 80ms ,czyli jak na "cedek" b. dobrze. Zauwazyc mozna tendencje ,ze
wraz ze zwiekszaniem sie szybkosci transferu (fakt ,ze glownie na
zewnetrznych sciezkach) zwieksza sie czas dostepu.
Pokaz mi naped (ATAPI) nie przekraczajacy x20 o takim czasie dostepu.
I co Ty wiesz o naciaganiu ludzi ? :)

Pozdrawiam
Jacek