Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram ow ania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 16:55:36 MET

"Gwidon S. Naskrent" <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> napisał(a):
>Ano sporo. Wydaje ci sie (mi tez) ze to takie proste, bo robisz to
>codziennie. Ale ludzie ktorzy na kompach sie specjalnie nie znaja - i nie
>ma to nic wspolnego z wiekiem ani z poziomem intelektualnym - nie dosc ze
>nie beda potrafili zainstalowac sobie przegladarki do PS, to jeszcze
>dodatkowo beda do niej uprzedzeni (niech mi pan to przyniesie we Wordzie i
>juz). Nie wiesz jak to jest - nie tylko z paniami z sekretariatow?

Na uprzedzenia nic się nie poradzi. Fakt. Jedyne co mogę zaproponować
to jakiś konwerter do RTF. To w zasadzie format wspierany przez MS.
Word go obsługuje jak swojego DOCa więc promotor nie powinna mieć
zastrzeżeń. Co do tego gdzie znaleźć konwerter to polecam pcol bo ja
trochę nie w temacie.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com