Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 03:31:33 MET

> Oczywiscie swiadomosc jest wazna, ale to byt okresla swiadomosc - to prawo w
> Skandynawii, czy wiktorianskiej Anglii nauczylo ludzi tego.

> Rozni lewacy glosili takie tezy juz dawno temu i co nie sprawdzily sie, tak
> jak z tymi koniami w Paryzu.

Drogi adwersarzu, masz rację, temat off-topic , bez dwóch zdan.
Jednak nie bez przyczyny wybralem powyzszy fragment:
Z twoich slow wynika, ze "lewaków" "olewasz" jednak odrobine wczesniej
przekonujesz mnie, ze to byt okresla swiadomosc. Pragne doniesc ci, ze
to slowa Lenina. Poza tym (abstrachujac od moich osobistych pogladow, ze
najlepiej bylo za Cezara), dzisiejszy kapitalizm bez Marksa i Engelsa
nie istnialby zapewne w takiej formie. Slowa "baza" i nadbudowa" sa ci
chyba znane?

Aha, "sprawa z KOŃMI (nie KONIAMI!), dotyczy San Francisco.

Jak zwykle serdecznie pozdrawiam

--
                    ___