Re: Lexmark-warto?

Autor: Przemysław Pisarek (pizarro_at_rhea.ids.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 16:26:58 MET

Ja juz od dawna uzywam ta drukarke i jestem z niej bardzo zadowolony
(wczesniej mialem Epsona 500). Drukuje szybko i ladnie na normalnym
papierze w 600 dpi (grafika i tekst). Wyzej nie testowalem bo nie mam
specjalnego papieru (ale kazda drukarka takiego potrzebuje by pokazac
swoje mozliwosci np. przy druku zdjec).
Sterowniki tez bardzo dobre, jedyna wada jest glosna praca (w
porownaniu do Epsona) i brak mozliwosci pracy w czystym DOS-ie (na
szczescie mam jeszcze stara drukarke).
A najwieksza zaleta jest to ze bardzo dobrze drukuje na nieoryginalnym
atraamencie (50% pelikan + 50 % atrament inkpol-u - kolor), co
zmniejsza koszty eksploatacji.

Pozdrowienia
Przemyslaw Pisarek
pizarro_at_rhea.ids.pl