Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 14:07:44 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <729jba$lb1$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>I co mi to da? Sam dyplom jako świstek papieru nie jest mi
>do niczego potrzebny.

Chyba jest "świstkiem papieru" nie w większym stopniu niż umowa licencyjna
oprogramowania?

Na wszystkie pozostałe argumenty odpowiadam w innym poscie "ZX Spectrum?
Przecież to była zabawka!" z dnia 11.11.98 godz 13:36 - odsyłam tam
zainteresowanych.

Wobec tych którzy mają tej idiotycznej dyskusji po dziurki w nosie - sorry.

Ja jej też mam serdecznie dość, ale uważam, że są na świece rzeczy znacznie
gorsze od piractwa komputerowego - ignorancja jedną z nich.
Wyłącznie dlatego kontynuję tylko i wyłącznie wątek o którym wspomniałem,
chociaż doskonale zdaję sobie sprawę jak daleko odbiega on od temtyki grupy.
I to od samego początku!

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin