Re: Co sadzicie o modemach Zoltrix ?

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 22:34:05 MET

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:

> A mógłby ktoś rzucić konkretną nazwą?

Wszystkim polecałem zoltrixa FM-VSP56i3 - to "i3" jest najważniejsze:
oznacza 2M-bitowy flash na pokładzie i obsługę k56 i v90. Wersje "i"
oraz "i2" chodzą tylko w jednym z tych formatów i nie wszystkie miały
flesza (flash). Jest to "normalny" modem na ISA.
W moim konieczne było przeflaszowanie z firmware 2.100 na 2.200 aby
zaczął chodzić z tepsą. Lączę sie absolutnie zawsze z prędkością 50667 -
chyba tepsa ogranicza prędkość. Nie wiem czy na k56 czy v90 i nie ma to
dla mnie znaczenia.
Cena rzedu 230zł.
Mam jednak sygnały o problemach z instalacją - patrz temat "Zoltrix 56k
+ Win98 = Problem" sprzed kilku dni.

Czołem,
Zbig.