Re: Drukarka HP690C+

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 12:37:18 MET

..machine running, bzz, bzz.., Tue, 10 Nov 1998 10:59:10 GMT, bzz, bzz
..., Piotr Zadrozny ... bzz, bzz..., wrote :

>Prosze o porade. Kupiˆem w/w drukarkŠ przed miesiĄcem.
>W trybie econofast wydruki np: tabel, linii itp... sa regularnie
>poprzesuwane kawaˆek w lewo, kawaˆek w prawo, w innych trybach jest OK.
>W serwisie poinformowano mnie, ze tak ma byc. Nie wiem czy to prawda.
>O ile wiem tzw. pozycjonowanie gˆowic dotyczy ustawienia gˆowic kolorowej
>i czarnobiaˆej. Opisywane efekty wystŠpujĄ przy wydrukach czarnobiaˆych.
>Bede wdzieczny za informacje/opinie.

Tak _nie powinno być_ - używam EconoFast na codzień i nie mam takich
rzeczy.
Sterownik HP ma opcję wyrównywania pojemników - próbowałeś jej? Z
jakim efektem?
Spróbuj wydrukować z innego programu.
Ściągnij najbardziej aktualne sterowniki.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl