Drukarka HP690C+

Autor: Piotr Zadrozny (pzadrozn_at_micros.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 11:59:10 MET

Prosze o porade. Kupiˆem w/w drukarkŠ przed miesiĽcem.
W trybie econofast wydruki np: tabel, linii itp... sa regularnie
poprzesuwane kawaˆek w lewo, kawaˆek w prawo, w innych trybach jest OK.
W serwisie poinformowano mnie, ze tak ma byc. Nie wiem czy to prawda.
O ile wiem tzw. pozycjonowanie gˆowic dotyczy ustawienia gˆowic kolorowej
i czarnobiaˆej. Opisywane efekty wystŠpujĽ przy wydrukach czarnobiaˆych.
Bede wdzieczny za informacje/opinie.

Piotr Zadrozny