Re: HP-690C a HP-690C+

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 12:33:31 MET

..machine running, bzz, bzz.., Tue, 10 Nov 1998 09:54:23 GMT, bzz, bzz
..., Arkadiusz Benes ... bzz, bzz..., wrote :

>Doradźcie co wybrać. Jakie są róznice miedzy nimi?
>Na stronach hp.com.pl nie znalazłem żadnych poza tym, że ta z plusem
>ma od razu pakiet PHOTO (co to znaczy: od razy pojemnik z dodatkowym
>atramentem, czy dodatkowe gniazdo na drugi pojemnik? czy ...)
>
>Nie mam zamiaru używać jej do drukowania fotek, ale może kiedyś tak.
>Czy warto zapłacić więcej za "plusa" ?

Plus oznacza że masz photo-pojemnik+oprawka dla niego do
przechowywania, tak więc dostajesz w sumie 3 pojemniki: czarny, kolor
i photo.
Osobiście odradzam zakup tej drukarki (mam ją w domu) - lepiej trochę
dołożyć i zakupić coś z serii 700 (sam porównywałem), jeśli chcesz
używać koloru.
Do cz-b drukowania polecam jakąś najtańszą laserówkę lub inną
drukarkę, podejrzewam że jakiś Lexmark będzie dużo tańszy a z cz-b
drukiem sobie poradzi.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl