Re: HP-690C a HP-690C+

Autor: BazaBB (bazabb_at_bb.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 15:20:10 MET

Brakuje tylko tuszu (pudelko jest )
Ale jesli chcesz drukowac zdjecia to kup np.710 .Drukuje tylko 4 kolorami
ale za to taniej i na gorszym papierze a jakość wydruku jest i tak lepsza
(nowa technologia glowic)
Ponadto jest duzo cichsza, szybsza i mniej "upierdliwa".
Polecam tez "servispack" - 3 lata gwarancji za ok 40$ (jak sie po roku
zepsuje to zaplacisz wiecej)(duuuuzo wiecej).
Bye Krzysiek

Bye Krzysiek
<2nbtmfwxpa.fsf_at_cclan.fuw.edu.pl>...