Re: lacza sztywne w Warszawie!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 11:48:24 MET

On Mon, 09 Nov 1998 19:23:41 GMT, "Bartosz Frankowski-remove
\"bantispame\" from my adress to send me a letter."
<bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl> wrote:

>Za duzo? ????? Ja sie tu raduje, ze w Poznaniu jest ponoc firma dajaca
>stale za 150 zl/mies i oplate poczatkowa ponizej 1000 zl, a tu sie
>okazuje, ze jest jeszcze taniej.

Nie zapominaj jeno, ze normalny ISP jak laczy cie dzierzawka to daje
ci wlasne IP - chociaz jedno, jak potrzebujesz wiecej - moze nie miec,
wystap sam... Ale w DNS cie wpisza - najwyzej za dodatkowe wpisy cos
dolicza. A w telewizji kablowej masz dynamiczne IP - czyli to nie jest
tak naprawde pelne lacze stale (serwera nie postawisz - jak cie
wywolac?). To i roznica ceny zrozumiala - zwlaszcza ze przecietny ISP
nie ma koncesji na uslugi telekomunikacyjne (dzierzawa kabli), nie ma
wlasnej infrastruktury (kanalizacja kablowa) i polaczenie musi odbywac
sie kablami dzierzawionymi od TPSA jek dotychczas - chyba ze akurat
(ile jest takich miejsc???) inny operator telekomunikacyjny dziala na
danym terenie.

Darek

P.S. A dostep staly za 150 zl to i tak tanio - w Warszawie dwie
konkurencyjne oferty to 200zl na centrali dalszej (ok, 60zl dla tepsy
za dzierzawe pary) i 250 zl na mojej lokalnej centrali - tepsa
dostalaby miesiecznie raptem 15zl za druty). Poki co telefonem nabijam
mniej - a w pracy i tak porzadne lacze mam.