Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 09:37:26 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <725aej$r75_at_h1.uw.edu.pl>...

>Ależ to bzdurny argument taki zresztą jak i wszystkie Twoje.
>Nawet gdybym się dziś podpisywał Jan Kowalski, jutro
>mogę być Michałem Nowakiem czy Kubusiem Puchatkiem.

Extra no poraz kolejny wychodzi jaka masz mocna
i niezachwaiana moralnosc...

>Co do spalenia ksywki, to wydaje mi się, że Ty nazywając
>samego siebie wyrachowanym złodziejem spaliłeś swoje
>własne nazwisko. I gdy kiedykolwiek będę zatrudniał do swojej
>firmy pracowników dobrze sprawdzę co kryje się za kandydatem
>o nazwisku Marek Oberman. A może zmienisz niedługo
>skompromitowane doszczętnie już swoje nazwisko
>i wrócisz do grona uczciwych jak gdyby nigdy nic?

Nie ma grona uczciwych, podobnie ty zaliczajac siebie samego
do tego grona popelniasz naduzycie, chocby przez to ze jestes
klamca. Kradles programy jak w Polsce nie podpadalo to pod
prokuratora, ale dobrze wiedziales, ze kradniesz. Sam sie
dokladnie wlasnie tym ostatnio tlumaczyles. Czyli Ty tez nie
masz zadnych zahamowan. Ty zwyczajnie piszesz te wszystkie
rzeczy bo traf chcial, ze zostales programista i zwyczajnie usilujesz
dbac o swoje interesy. Podobnie bys robil gdybys zostal smieciarzem,
 i na kazdy glupi dowcip o tym zawodzie wysuwalbys teze, ze to
najwazniejszy zawod na swiecie a programy bys dalej kradl bo na nich
pieniedzy bys nie robil. Programy kradles na studiach ile miales wtedy
lat 26, 27? W tym wieku normalny czlowiek jest juz uksztaltowana
 jednostka i nie wciskaj kitu, ze przeszedles jakas cudowna
metamorfoze. Jestes dokladnie takim samym perfidnym zlodziejem
a z racji wykonywanego zawodu dodatkowo ohydnie zaklamanym
i widzacym jedynie koniec wlasnego nosa.

>w których dokładnie opisywałeś swoje motywy i metody
>postępowania jako perfidnego i wyrafinowanego złodzieja
>komercyjnego oprogramowania, który dokonuje czynów
>sądownie karalnych dla wymiernych korzyści materialnych.

A co powiesz Ty - perfidny i wyrafinowany zlodzieju?
Nakradles softu na studiach, odebrales dobre
wksztalcenie i co dales noge na zachod zeby
brac odsetki od tego co zdazyles nakrasc tutaj?
Chodzi o te programy, nakradles, nauczyles sie
a teraz robisz na tym kase - DOKLADNIE TAKA
SAMA KOLEJ RZECZY JAK U MNIE TYLKO
ze Ty w swoim zaklamaniu nigdy sie do tego
nie przyznasz.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman