Re: trzeszczy monitor

Autor: JacGro (jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 00:34:13 MET

Glina <glina_at_promail.pl> napisał(a) w artykule
<xDm12.2334$oE.481750_at_news.tpnet.pl>...
> o przepraszam !
> zaden z 5 monitorow 17" na ktorych pracowalem nie wydawal podobnych
dzwiekow
> .. oile przy zmianie rozdzielczosci faktycznie slychac pewne dzwieki to
> napewno nie sa to trzaski !

Tu akurat nie chodzi o dzwięki w czasie zmiany rozdzielczości - to inna
sprawa (zresztą zmiany rozdzielczości nie robi się tak często i nie jest to
takie drażniące). Chodzi o normalną pracę np: mam okienko średniej
wielkości (białe w środku) na ciemniejszym tle. Jeżeli ekran jest bez ruchu
przez conajmniej ok. 15 sek. to w momencie zamykania tego okienka słyszę
serię cichych, krótkich trzasków z monitora. Monitor jest na gwarancji, ale
do sprzedawcy mam daleko i nie chce mi się go taskać jeżeli to normalka i
będę wracać z tym samym egzemplarzem.
Pozdrawiam, JacGro