Re: ZX Spectrum? Przecież to

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:22:07 MET

"Jacek Popławski" wrote:

> masz 100% racji
> najczęściej kradniętym dzisiaj programem jest chyba Windows-95
> a najrzadziej (bo chyba nigdy) Linux

Tylko że nie uwzględniłeś, że Linux jest za darmochę i praktycznie
nie da się go ukraść - a ludzi, którzy płacą za coś co do niczego się
praktycznie nie nadaje, w ogóle nie rozumiem. Nie namawiam do
kradzieży lufcika.....ale sam go nigdy nie kupię.

> wnioski nasuwają się same... dzięki, że mi to wreszcie uświadomiłeś :-)

No właśnie. Ale wnioski są trochę inne niż te które tak sobie
na poczekaniu wysnułęś.

Łukasz Bromirski
Dział Telekomunikacji, Agora S.A.