Pulsowanie ekranu

Autor: Robert Koszyka (gulnar_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:35:33 MET

Mateusz napisał:

> Witam,
>
> czy ktos spotkal sie z podobnym problemem - w np. edytorze tekstu gdy na
> bialym tle pojawi sie kursor to cala powierzchnia
> zaczyna pulsowac w rytm pulsowania kursora. Efekt ten poteguje sie, gdy
> przesuwam myszka nad przyciskami paska narzedzi.
> Sprzet to STB Velocity 128 ZX 8MB AGP plus CTX 1792E, sterowniki karty
> byly zmieniane na nowsze i nic. Ktos kiedys
> sugerowal wplyw lini wysokiego napiecia lub telefonu komorkowego ale
> chyba to nie to...
>
> Pozdrawiam, Mateo

Mam taki sam problem,
zmieniłem niedawno ATrend ET6000 na STB Velocity 128 ZX AGP 8MB OEM i od
tamtej chwili zaczeło się chrzanić.
Pocieszę Cię (wątpliwa to pociecha :( tym że to napewno karta graficzna (nie
monitor) wprowadza jakieś zakłucenia (u mnie oprócz takich problemów jak
twoje pojawiają się czasem pionowe paseczki - najlepiej je widać na czarnym
lub białym tle - zmiana rozdzielczości i odświerzania nie przynosi poprawy)
Tak się składa że monitor też zmieniłem (Higscreen 17D --> Brilliance 17MP)
ale zakłucenia pozostały :(((( - może to jakaś trefna partia STB V128 ?????

Pozdrawiam, Gul