Re: HOT 661

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 14:44:08 MET

Jesli jescze nie kupiłeś to odradzam Shuttle.
Miałem problemy z tymi płytami a mianowicie:
-1,5 miesišca czekałem aż mi wymieniš walniętš płytę(resetowała się bez
powodów) na nowš dobrš.
-jakaś niekompatibilność uniemożliwiła mi zainstalowanie karty
graficznej MPACT-2(DVD-accelerator) i żadne upgrade nie pomagało.

Pozdrawiam Ramon