Re: HOT 661

Autor: Volcano (jacekjan_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 22:15:26 MET

Ja mam ta plyte i nie narzekam. Kosztowala mnie 519 pln (okolo miesiac
temu). Procek PII 333 chodzi na niej na 416 (5*83). Mimo zapewnien
producenta, ze po ustawieniu jumpera bede mogl znieniac szyne (chyba tak to
sie nazywa, to 66MHz lub 100 MHz :-) procesora to nie udalo mi sie tego
zrobic. Jak chcesz pelen opis plyty wraz z instrukcja obslugi to moge ci to
przeslac (z oryginalnego CD, w formacie PDF)

Jacek Janikowski
jacekjan_at_friko.onet.pl

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47