Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 18:06:44 MET

> Ludzie !!!!!!

> Tez was popieram!
> Jestem gotowy na kazde poswiecenie o ktorych mowil Marek Oberman na
> poczatku
> tematu.
> Przekonam wszystkich ktorych znam azeby tez przylaczyli sie do protestu.
> TP
> S.A. musi wreszcie przestac traktowac internet jako luksus za ktory
> trzeba
> bulic (szczegolnie dajac w zamian obecna jakosc laczy)

> Zycze Nam wszystkim powodzenia !!!

Przylaczam sie do protestu. Niestety forma czynna (nielaczenie sie do
0,202122) odpada, bo wczesniej telekompromitacja stanem swoich laczy zmusial
mnie do przjscia do komercujnego dostawcy internetu.(stad to Zeto)
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?