PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 05 Nov 1998 - 12:41:11 MET

Adam Gasiorski wrote:

 AG> Nie znowu takie wielkie !!! Zyski na numerze 0202122 to 0.8% ogolnych
 AG> zyskow ze swiadczenia uslug.

Nie wierzę, że tak mało.

 AG> Dodatkowo w tych zyskach zawieraja sie oplaty z korzystania ze
 AG> stalego dostepu do TPNET-u. Nie narzekajcie na TPSA, bo
 AG> do tej pory nikt nie dalby takiej mozliwosci dostepu do Internetu.

Bzdura na resorach. Wystarczyłoby zdjęcie monopolu na łącza i powstałoby
dziesiątki firm oferujących dostęp do internetu _taniej_. Rozwój internetu w
Polsce blokowany jest przez monopol telekomuny na łącza międzymiastowe (do
ominięcia) i międzynarodowe (nie do ruszenia).

Na dokładkę telekomuna jest zainteresowana w złej jakości usług - po co
umożliwić klientom np. zasysanie plików z USA z pełną szybkością modemu, skoro
można postawić jedno byle jakie łącze i doprowadzić do sytuacji, w której
ściągnięcie pliku o wielkości 63 KB _nie_ _uda_ się w ciągu _godziny_ (sytuacja
z wczoraj - po godzinie zrezygnowałem). W ten prosty sposób, zamiast skasować
jeden impuls, telekompromitacja kasuje ich dziesiątki.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl