Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 09:38:45 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <720jhf$dt7_at_h1.uw.edu.pl>...

>Lata socjalizmu wyrządziły w naszym społeczeństwie straszną szkodę.
>Nie wiem czy tą zarazę da się wyplenić ponieważ ojciec, który kradnie
>nie da wartościowego przykładu swojemu dziecku tak jak Marek Oberman.
>On kradnie w "dobrych intencjach" aby zapenić swoim dzieciom lepszy
>start
>a nie widzi, że pozbawia ich wzoru, który mogłyby naśladować. Po latach
>może usłyszy od syna w więzieniu: "nie drzyj się na mnie stary, że
>ukradłem
>beemę, przecież ty też kradłeś kiedy byłeś młody!"

Sluchaj zaklamany czlowieku, lzesz jak pies tylko
dlatego, ze watek z ktorego to pochodzi przewijal
sie przez liste dawno temu i nikt do niego nie
wroci.

Przestan przekrecac czyjes slowa zeby wykorzystac
to w swoich smiesznych zabiegach o utrzymanie
swojej dupy na dotychczasowym poziomie
otluszczenia.

Przed tem mi tak samo odpowiedziales jak napisalem
o tych dzieciach, to Ci odpowiedzialem, ze po
to sie ucze obslugi takich drogich programow
zeby isc do pracy i na nich pracowac zarabiajac
tyle kasy, zebym mogl uczciwie kupic sobie
kazdy program rowniez dla mojego dzieciaka.
I TAKI WLASNIE BEDZIE MIAL PRZYKLAD
OD SWOJEGO OJCA, IGNORANCIE

Ja niestety nie mam takiego przykladu bo
moi rodzice w zasadzie nie wiedza co to
komputer i co to jest program oraz jak
powstaje. Nie wspomne, ze zaczynali
pracowac w takich czasach, ze teraz
mogliby sobie pozwolic jedynie na zaspokojenie
podstawowych potrzeb. Wiec o wydaniu
3000 na program dla uczacego sie syna
nie ma mowy.

Jesli nadal nie dostrzegasz tego, ze wszystko
zmierza jednak ku lepszemu, ze ci ludzie
ktorych rodzice sa lajkonikami:) komputerowmi
i pracujac przez 30 lat w panstwowej firmie
teraz zarabiaja grosze, daza do tego zeby
sie ksztalcic i w przyszlosci miec lepsze
warunki niz ich rodzice - teraz jest to mozliwe.
A jesli dzieki dobrze platnej pracy beda mieli
wiecej kasy to automatycznie kupia sobie
legalny soft bo nie bedzie to dla nich duzy
wydatek.

Przestan wiec i Ty dorabiac sobie ideologie
odpowiednia do wykonywanej przez siebie
pracy obrazajac przy tym ludzi.

Jesli nie potrafisz zadbac o to, zeby Twoj
program byl ciezki do skopiowania to
moze lepiej sie przekwalifikuj i zostan
hydraulikiem, zabke i torbe z kluczami
jest znacznie latwiej upilnowac.

>Szkoda w naszym polskim narodzie wyrządzona socjalistycznym brakiem

Dobrze, ze nie napisales w Waszym...

>poszanowania własności prywatnej będzie bardzo trudna do naprawienia.
>Tak jak dobrej reputacji zapracowanej przez lata można się pozbyć
>jednym
>wybrykiem tak barier moralnych przełamanych nie łatwo jest odbudować.

Gadasz gadasz o tej moralnosci jak nakrecony,
a sam przyznales, ze kradles soft kiedys bo
nie bylo odpowiedniego paragrafu na to. Tym samym
OSMIESZASZ sie a jednoczesnie sam sobie
odbierasz prawo do mowienia o moralnosci!!!
To co stosujesz wiec to zwykla obluda.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman