Drukowanie wysiadlo

Autor: Kocica (shecat_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 23:07:15 MET

Mam ogromny problem. Przestalo mi dzialac drukowanie
w Windowsach (95), aczkolwiek drukarka sama w sobie
nie jest zepsuta (nie sygnalizuje zadnych bledow i normalnie
drukuje autotest). Stalo sie to po zainstalowaniu modemu
i Internet Explorera 4.0, chociaz nie wiem, czy to ma jakis
zwiazek. Kiedy probuje drukowac, wyswietla mi sie okienko
z napisem: "Error while spooling to ''''. Unable to create a new
spool job." Instalowalam na nowo sterowniki drukarki (Epson
Stylus Color IIs), nic to nie dalo. Sprawdzalam kable, wtyczki,
nawet od srodka w obudowie; wszystko jest OK. Przeanalizowalam
wszystkie rady Pomocy windowsowej i tez nic nie pomoglo.
Ustawienia wlasciwosci drukarki sa na pewno OK. Probowalam
juz chyba wszystkiego - wlacznie z ponownym zainstalowaniem
Windowsow. W Pomocy Epsona i podreczniku uzytkownika
nic nie ma na ten temat. Nie wiem juz, co robic :(
Drukarka jest mi strasznie potrzebna na codzien. POMOZCIE!

Kocica