Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 21:39:51 MET

On Fri, 06 Nov 1998 03:25:31 GMT, babuszka_at_free.polbox.pl (Baba Naga)
wrote:

>ta, i pewnie sądzisz, że tam właściciele firm wysyłają cracki do
>swoich produktów, uahahahaha

Czy ja coś takiego napisałem w swoim poście ? Po prostu rozśmieszyła
mnie argumentacja "przedmówcy" , który uważa, że głównym winowajcą
tego, że w Polsce kradnie się programy są komuniści.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl