Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 20:56:54 MET

>Zwróć uwagę, miliony osób na całym świecie kradną
>Windows Commander Chrisa Ghislera,
>a on z tego powodu aż tak mocno nie rozpacza.
>A Twoje programy ktoś kradnie?
Moich nikt nie kradnie. Współczynnik kradzieży równa się dokładnie zero.
Gdyż nasze programy w C++ obługujące sterowniki przemysłowe pracują tylko
i wyłącznie na ście określonym sprzęcie (zresztą produkowanym przez
hardwareowy oddział naszej firmy) a aplikacja pod Windows napisana będzie
w VB lecz jej przydatność dla kogoś, kto nie zarządza ośrodkami
używającymi naszych sterowników jest zerowa - brak motywacji do kradzieży.
I tu własnie wymięka Twoja metodologia użyta do oceny programisty po
ilościach kradzionych programów. W przypadku programów zabezpieczonych w
jakikolwiek sposób przed kradzieżą lub programów nie produkowanych na
półkę w sklepie Twoja metoda zawodzi.

 Ja nie piszę edytorów tekstowych czy file-managerów, które mogłyby być
użyteczne dla przeciętnego złodzieja

Pszemol