Monitor15`: Daewoo 518B czy LG 55i ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 13:26:43 MET

Witam!
Jak w temacie - potrzebuje porady, ktory z tych monitorow jest
atrakcyjniejszy. Przede wszystkim - bedzie z tego korzystac osoba o
denkach od sloikow zamiast okularow, wiec bardzo wysrubowane parametry
typu rozdzielczosc nie maja wiekszego znaczenia. Licza sie:
- stabilnosc obrazu,
- rownomiernosc nasycenia kolorow,
- czestotliwosc odswierzania,
- kontrast,
- trwalosc.
Ogolnie: cenowo oba monitory plasuja sie w tej samej klasie ponizej
700 PLN. Daewoo 518B ma OSD, nie wiem jak LG 55i. Daewoo kusi
3-letnia gwarancja, ale starsze monitory tej firmy to koszmar.
Prosze uzytkownikow obu tych monitorow o opinie.
Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--